Advent

Måndag morgon och jag står och bloggar på tredje våningen i skolan. Jag lät Therese och Trisha öva själva på PRIK för de var inte riktigt lika skillade som jag, mohahaha! :)

Helgen har varit riktigt rolig! I lördags hade vi konsert! Åh vad kul det var. Och vilken energi!
Sen fick jag träffa Evelina också! Var länge sen! Diggar den tjejen skarpt!

Söndagen var seg, så seg. Det var som att kroppen sa: Sitt still, gör ingenting. Gjorde inte så mycket heller, lite övning hann jag med iaf.
Sen var vi på Skyltsöndag. De hade ställt ut marschaller i hela byn: mkt mysigt! Och en julgran hade de fått upp också. Och sen fick vi nästan träffa tomten...
Har förresten aldrig sett så många människor här någonsin. Var gömmer sig alla människor när det inte är skyltsöndag?!

Igår kväll tände vi första ljuset i 5:ans ljusstake och firade in Advent med att kolla på Sanningens ögonblick. rätt sjukt alltså.
Så hemskt program. Men det går inte att låta bli att titta på det. Och sen kan man ju tycka att de som är med får skylla sig själva att de ställer upp. men usch.



Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som att ni har det mysigt där! :)

Det var längesedan vi sågs nu :(

Love actually, ja, jag har sett den :) vet inte riktigt vad jag tyckte om den... Kom inte ihåg.

2008-12-01 @ 17:24:19
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback