Semester

Åter i huvudstaden. Resan gick både smärtfritt och bra, sov mest hela tiden. Väldigt varmt i kupén dock. Efter en stund började det lukta lite konstigt, typ banan, men ändå inte. Jag funderade en stund på vad det kunde vara tills jag upptäckte en banan i en plastpåse som låg inklämd mellan min säng och det heta elementet vid väggen. Så det luktade alltså banan, grillad banan. Hade ganska rätt ändå.

Första stressmomentet efter att jag hade kommit fram var att korsa allt zoombie-folk som var på väg mellan pendeltåget och tunnelbanan på centralstation, för att kunna nå SL-center. Gick faktiskt bra. Folk väjde. Men man hade typ en millisekund på sig att gå förbi dem.
Stressmoment 2: Pressbyrån. Alltid lika stressigt. Kan alla bara sluta stressa. Det är väl bara att gå upp en halvtimme tidigare. Eller hur Therese? :)

Nu sitter jag och slöar på Elin och Sofies kontor, Credokontoret. Snart ska jag och Elin bege oss till IKEA, åh! Var länge sen jag tittade in där.

Stressar mig lite över Take 6 medleyt, men ska försöka koppla bort det när jag inte övar på det. Ska öva lite nån dag, men det är lite svårt utan piano. Men nu har jag iaf inspelning på den så det är skönt.

Och, slutligen, till alla som bor i Mellansel: Jag förväntar mig lite snö när jag kommer tillbaka. Fixa det!
Om inte kan ni ju annars ordna till med ett blod-massaker-skämt i 5:an, vore väl mysigt...NOT!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Alina

PUSS PUSS BOMULLSTUSS <3

2008-11-12 @ 14:26:50
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Elin

sluta med all sketen intern-humor, JOHANNA! JAG VILL OCKSÅ VARA MED, JOHANNA! :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPp

nu ska jag äta bajs. och det där andra, du vet. men det kan man itne skriva på itnernet, för jag är kristen.

hejdå

2008-11-12 @ 18:21:24
URL: http://elinlilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

hur ofta är du i sthlm egentligen???!!!!! :O

2008-11-12 @ 20:25:04
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback