"Dimman hänger mellan träden"

Idag är det dimmigt här i byn, igen. Min teori till dimman som jag yppade vid frukost var att domedagen är nära, vet dock inte hur sanningsenlig den är...
Hoppas ni fattar när jag är ironisk, btw! :)

Idag fick jag tillbaka mitt passerkort som jag hade tappat MELLAN hissdören och själva hissen. Som Trisha sa: "Hur fan lyckades du?" Ja, det undrar jag med faktiskt. Rätt skickligt, inte sant? Hur som helst hade vår snälla vaktmästare stängt av hissen och hämtat det ur hisschaktet (eller hur det nu stavas). Nu kan jag gå in i skolan på kvällarna utan att behöva besvära mina klasskamrater,känns bra :)

Apropå klasskamrater. Jag är så glad för mina klasskamrater, de är så snälla och gulliga, oftast, haha!
Jag trivs!

Det ser ut som om det ska bli regn. Nu ska jag sjunga lite.
Peace

Kommentarer
Postat av: Alina

Och jag är glad i dig!

2008-10-16 @ 13:07:23
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback