Grrr!

Helt rätt tillfälle att blogga: Jag är arg. Mycket arg! Och nej, det beror inte på att jag är upprörd över svält, krig och skit i världen, nej det är något väldans mycket mer banalt som retar mig: Min digitalkamera. Gaah!
Jag blev så glad när min kamera kom på posten idag. Den verkar fungera hur bra som helst. Och allt var frid och fröjd ända tills jag skulle få in bilderna på datorn. Det fungerar bara inte. Inte ens min datanörd (förlåt Josef!) till bror klarade det. Då är det något som är mycket fel. Åh. Orka!

Om den hade fungerat hade jag kunnat lägga upp nån trevlig bild med nåt trevligt motiv här, men nä.

Jaja. Hej då!
Hoppas jag inte är så sur imorn... Då lovar jag att skriva nåt trevligt i mitt inlägg!
Buss&Kramp

Kommentarer
Postat av: Johanna

men, du behöver inte ha nåt spec program för att lägga in bilderna? det följde inte med ngn skiva i paketet?

2008-10-22 @ 19:11:07
URL: http://bouvin.blogg.se/
Postat av: teggan

joo...och jag har installerat den!..funkar inte.

2008-10-22 @ 21:31:09
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: christopher

nej, vad kul att du kände igen massa folk från norrland! världen är alltför liten!

jag träffade även på en jobbarkompis.. visst var det utanför jobbet, hon hade inte slutat hon skulle bara hem för hon kände sig lite dålig...

ja, jag är jätteglad för zoomen! tror det kommer bli kanon :D du lär säkert också köpa en inom snar framtid ;D

2008-10-22 @ 22:18:21
URL: http://johnchristopher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback