"Keep it loose, keep it tight"

"Sometimes we forget who we got
who they are
or who they are not"

Keep it loose, keep it tight - Amos Lee
Nu har jag lyssnat säkert tio ggr på den underbara låt som Therese sjöng i fredags. Sjukt skön låt! Underbar musik och text.

Det är verkligen höst, det är mörkt, det är kallt, men rätt mysigt. Och snart kommer julen!
Kom på i morse när jag skyndade till bussen norrut att jag är lite oförberedd inför vinterhalkan som snart intar Sverige. Har inga vinterskor med bra fäste. Måste införskaffas! Och vantar!

Igår var det Idol-kväll och hejdå-kväll på skolan. Jag hade en sjukt rolig dag och kväll. Roliga människor och för lite sömn kan ibland vara en fruktansvärt bra kombination! Nu har alla skilts åt för ett tag. Ska bli skönt att få vila och se nåt annat men väldigt trevligt att komma tillbaka också!

Idol-Lars var grym igår! Eller hur? Han e min favvo :)
Han är verkligen Emmas favvo. Han är typ alla gospeltjejers favvo!

Kommentarer
Postat av: ss

Han är min absoluta favorit också! Fina lilla Lars.

2008-10-18 @ 21:42:48
Postat av: Johanna

lars och alice är mina favvisar!! :D

2008-10-19 @ 19:33:37
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback