Lugnt.

Nu har jag anlänt till Stockholm och Kista. Hade en mysig lördagkväll med Elin, Elin och Sofie.
Igår var jag i Centrumkyrkan och var kanske med påTV, haha. De spelar nämligen in en TV-serie om Centrumkyrkan i Sundbyberg som ska sändas i tv8 fr.o.m. nån gång i November, serien heter Guds hus. Så det var massa kameror och grejer där under Gudstjänsten. Lite ovant, men det var rätt kul :) 
Och så sjöng By Grace också! SJUKT BRA DE ÄR! Nästan lika bra som oss i Mellansel... ;)

Snart ska jag och Sofie åka in till stan och kolla in utbudet i den stora staden. 

Byebyeäppelpaj!

Kommentarer
Postat av: christopher

där hade jag mina körövningar med min stora kör som jag var med i förut, i sumpan :)

skulle också vilja höra by grace! vi ses imorgon!! :D /johnchristopher

2008-10-27 @ 11:47:02
URL: http://johnchristopher.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja vill åsså va i sthlm!!!!!!

2008-10-27 @ 19:41:49
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback