Någon gång kommer vara den sista

När jag satt på bussen hem mot Nordmaling igår kom jag att tänka på att en gång kommer jag åka från Mellansel med vetskapen att jag inte ska åka tillbaka.
Läskigt.



Påsklov. En chans att vila upp sig och ladda för de sista skälvande veckorna med gänget i byn.
Måste också bestämma hur hösten ska se ut. Är mest inne på en franskakurs. Ska söka några stycken kurser så man inte står där helt utan.

Lyssnar på Alicia Keys. Like it a lot!

Älskade, älskade vän. jag saknar dig.

Lilla liza-fisa. älskade vän. jag saknar dig. ringer snart...

Kommentarer
Postat av: trisha

jag tänkte på samma sak igår när jag gick hem från några timmars shoppande. jag blev helt ledsen. jag var redan lite vemodig och fundersam innan men så tänkte jag på hur mycket jag kommer sakna er och att det kommer bli helt tomt och att ingen kör kommer någonsin låta som våran. jag kommer sakna 5:an och jag kommer sakna allt! jag blev helt förkrossad...usch....

2009-04-10 @ 14:23:11
Postat av: Therese

Usch..det suger verkligen..allt bra tar alltid slut när man minst vill det! :(

2009-04-13 @ 01:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback