Ett nice år.

Om allt annat skulle skita sig (jag blir utstött i klassen, Kirk Franklin ställer in pga ett brutet ben och jag får konstant halsfluss till 31:a maj) så har jag ändå två grejer att se fram emot: En Norge-resa (till Liza, Johanna och Zarah) och en London-resa (Alina).
Håller på att kolla upp Norge (Bergen) nu. Svårt att pussla ihop alla avgångar och priser. Men det ska nog gå.

Och så fort Alina kommit till ro i London ska jag börja kolla på det också. Ska bli såååå roligt!
Men Alina, när vi just skulle fortsätta vår vänskap utanför hålan Mellansel så flyttar du! Vad tänkte du då? ;)

Nu ska jag försöka komma mig härifrån och forstätta med packningen. Men tiden går såååå sakta! Fyra långa dagar kvar....suck.


En norrman och en svensk.                                               

 
En engelskman (heter det så? ser weird ut att skriva)

Kommentarer
Postat av: "norrmannen"

hahahahahahaah!!!!!! inte riktigt va?! ;P men jag ser fram emot när du kommer!!!!

2009-08-26 @ 15:53:39
URL: http://bofast.blogg.se/
Postat av: Alina

Engelsman heter det väl? Utan k? Jag tror det iallafall. HAHAHA, fy vad ovärt om du hade haft halsfluss i ca 10 månader. haha.

Baby, jag vill verkligen, verkligen att du ska komma och hälsa på! FUSS

2009-08-26 @ 19:47:46
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback