gjort, ogjort

Håret är rullat, presenten inslagen, festlokalen besökt och fixad. Och mycket annat. Feels good måste jag säga.


MEN:
  • Jag har inte valt skor
  • Jag har inte bestämt frisyr
  • Naglarna är omålade
  • "the secret performance" är inte riktigt...skrivet i sten, så att säga. (hoppas inte emilia eller anton läser det här, men jag tror inte riktigt att det är första prioritet just nu...)
  • + lite smågrejer
Men det fixar jag imorgon. Kanske tar naglarna nu. Men sen blir det att sova! Need a good nights sleep. Bästa sättet att bli glad och frimodig (används det orden utanför frikyrkan? jag vet inte, upplys mig gärna)



Jag och bruden för tre år sen. Vi har inte förändrats ett dugg skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEMSKT kort måste jag säga... ;P haha

2009-08-16 @ 16:32:25
URL: http://bofast.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var du som ville sno bilden från min blogg va? (det stod anonym)

2009-08-16 @ 18:53:43
URL: http://bofast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback