Jag lever och jag är!



Johanna tycker om att hösten närmar sig. Nu sista veckan innan skolstart går jag runt här hemma och tvättar och packar. Och väntar. Det ska bli så kul med ännu ett gospelår. Jag vill sjunga, sjunga, sjunga!

Idag har jag och pappa styrketränat och motionerat. D.v.s hämtat ved i skogen, kört sopor till återvinningsstationen och hämtat lite grejer ur Anns lägenhet som ska upp på vår vind. Vi är såå duktiga!

Sen har jag övningskört för andra gången i mitt liv. Grymt kul. Och så var jag faktiskt asbra!

Just nu kopierar jag mina skivor till mammas mp3-spelare (som jag ska få låna i höst så att jag slipper släpa med mig alla CD-skivor). Det tar ett tag, ska jag be att få tala om. Senare ska jag klippa luggen så att den blir lika fin som på bilden..! Den är lite längre nu om man säger så...

Nu har bofast flyttat till Bergen. Jag tycker hon är jättemodig. You go girl!
Och snart drar gretalina till London. Här pratar vi om en tjej med mod och beslutsamhet. Underbart! Men jag kommer sakna dig...!

Så ja. så eeere!

puss puss


Kommentarer
Postat av: Alina

och jag dig!

2009-08-24 @ 23:08:41
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback