Relief

Nu är emilia&antons bröllopshäftet inskickat! Härligt! Och jag är nöjd.
Nu är det bara resten kvar..! Men det ska bli såå roligt med bröllop! :D

Jobbar kväll idag. 6 dagar kvar. Inte mycket.

Känner mig glad. Det är kostigt hur man kan gå upp och ned så lätt.

Undrar vad jag ska hitta på nu tills jag börjar 16.20? Inte sitta vid datorn i alla fall.
Och inget som kostar pengar. Jag får helt enkelt gå ut och gå, ja!

Sen var det ju det här med frizon. De senaste fem somrarna har jag åkt dit, och i år ska jag inte dit. Känns väldigt konstigt. Tråkigt. Men jag ska ju på Zarah och Mortens bröllopsfest då, och det ska bli roligt!
Men konstigt med en sommar utan frizon. Älska frizon!

Här kommer lite frizon-nostalgi:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback