Svininfluensan

Läste i Västerbottenskuriren att 14 personer i Västerbotten hade blivit smittade med svininfluensan. Dock inte allvarligt vad jag förstod. Lite intressant att ha nån sorts epidemi så nära inpå. Har man aldrig varit med om förut.
Tidigare var det ju "där borta" i Mexiko och USA, och på alla andra ställen än här i Sverige som svininfluensan härjade.
Jag antar att det bara är att invänta sina symtom. Woo. Det blir kul.


Snart bär det av till Mellansel (glädjeskrik) igen.

Och snart kommer det se ut såhär:




Och såhär:




Men aldrig mer såhär 


Eller såhär:


Eller såhär:


A, ni fattar.

Men det känns väldigt spännande med nya klasskamrater! Vi ska ha riktigt roligt i år också! Det är iaf vad jag har planerat! :D


tramp, tramp, skateboardramp! /teggan




Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, vännen! Det är klart att ni ska ha ett roligt år! Du kommer få det toppen! Och jag blev nästan lite sugen när jag såg all snö! Har sommaren varit för lång eller? :D

Jag älskar dig! FUSS

2009-08-29 @ 23:06:04
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback