en rolig utmaning

Hittade en mysig blogg. Författaren är faktiskt min klasskamrat Annikas kusin. Läs den här.
Ska fortsätta läsa när jag känner att allt har lugnat ner sig och jag känner att jag ligger steget före allt i skolan. Och det börjar faktiskt kännas som att jag börjar komma ikapp mig själv.                                                                      
Imorgon ska jag ha min första sångelev någonsin! En bekant till frökenKarin, en 13-årig tjej som heter Agnes. Det ska bli roligt och spännande. Spännande med tanke på att jag aldrig har gjort något liknande förut. Jag tror det kommer bli otroligt lärorikt. 
Jag tycker inte om att göra saker som jag inte vågar, men jag tycker om att göra saker som jag nästan inte vågar! Om det är något roligt vill säga!                                                                                                                            
Dagen i övrigt då? 
Gosplarna har spelat på mässan som idag var nere i EFS. Det var roligt! 
Jag var torr idag, enligt trum-Kim som i sin tur var dryg. Men vi kom på att det var bättre att vara vänner. 
Adventskalendertittandet fortsätter i femman, medan kylan tilltar utanför dörren. Jag har inte vant mig än. 
Och ett annat glädjeämne, ännu en spelning till vår turné verkar vara kirrad. Bra mackan.
Malin åkte härifrån för att opereras och lämnade mig med hennes krukväxter, inte en bra idé. Heja dig imorgon, allt kommer bli bra! Allt utom blommorna dårå.                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Therese

men coolt, spännande! hoppas de går bra! :)

2009-12-03 @ 12:08:53
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback