Nu börjas det...!

En snabb genomögning av 2009 års Melodifestival och jag blir lite modfälld. Jag antar att artisterna inte är varken bättre eller sämre än de senaste årens festivaler. Men jag har ingen som jag känner sådär "Yes!" inför. Som jag kände när  Andreas Johnson (utan Carola) och The Ark skulle vara med.
Och jag börjar bli ganska trött på BWO! Men roligt att Alcazar ska vara med igen. Det kanske är deras tur att vinna! Hoppas, hoppas, hoppas de har en bra låt. Man får leva på hoppet...

Annars är jag rätt nyfiken på  Agnes och E.M.D. Jag tycker ju på nåt konstigt vis om Danny. När han sjunger rent.
Agnes kan också va grym. Så vi får se. Men se som sagt till att ha bra låtar!! (Ska det va så svårt??)

Ser fram emot Melodifestivalen 2009! Den 7 februari smäller det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

glöm inte bort scotts ;P ;) ;P höhö

2009-01-17 @ 16:19:54
URL: http://bouvin.blogg.se/
Postat av: Therese

jippieedoo! det ska bli sköjj!

2009-01-17 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback