Nytt År, nytt hår?

Nä, jag ska inte klippa mig, inte än på länge. Ska spara ut håret. Åh, det får bli mitt första nyårslöfte!
Men Trisha, du får gärna toppa mig en gång till!

Egentligen skulle jag vilja skriva en lång, fin och ytterst intressant årskrönika över 2008 (ett finfint år btw) men jag sak spela ett parti Monopol med Josef, Jensan och pappa nu, så det blir ett senare projekt.

Några nyårslöften har jag iaf:
1. Spara ut håret
2. Bädda sängen 6 ggr i veckan.
3. Städa rummet en ggn i veckan. (pinsamt att jag måste ha det som nyårslöfte...)
4. Träna 2 ggr i veckan. (usch vad jobbigt, ni mellanselare får sparka lte på mig!)
5. Ha roligt! (Inte för att jag inte brukar ha det.. :) )
6. Börja skriva brev till folk.
7. Åka utomlands någonstans (förutom Chicago dårå)

Så, nu räcker det med löften!

hejhopp, rutten sopp!

Kommentarer
Postat av: trisha

hahaha det roliga är att jag har typ samma löften!

nåja, sånt är livet. jag har köpt en en jättefin vit bok. jättevit! som jag ska skriva ner mina tankar och funderingar i. för ett av mina löften är att jag inte ska grubbla så mycket och tveka. för det gör jag för ofta.

jag klipper dig gärna, nu har jag en bra sax med :)

2009-01-07 @ 09:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback