ensamt

Nu måste jag ge mig av nånstans! Var som helst!
Jag är så flyktig, det är väl min natur. Jag har varit hemma och jobbat nu i några veckor, och jag har ju inte ens varit hemma hela tiden 4-11 juli var jag ju i Stockholm. Och juni ska vi inte tala om, då var att ränna runt det enda jag gjorde.
Men nu vill jag ut, bort. Hoppas på att iaf få åka till Övik och TEJP imorgon med Emilia och Anton, en liten bit härifrån. :)
Annars får jag åka till Umeå och göra mig en helkväll. Är ledig fre-sön.

Jag kanske känner mig lite ensam, kanske är där skon klämmer. Jag har inte så väldigt många kompisar här i Nordmaling som jag umgås med. Inte sådär på egen hand. Känner ju typ tusen ungdomar från kyrkan, men det är mer att man ses i grupp på filmkväll/bönegrupp/kalas. Hade några vänner här på filmkväll häromdagen, det var väldigt trevligt!

Men ibland känner jag mig lite ensam. Speciellt när jag sitter vid internet. Någon som känner igen sig?

Men vad är detta? Jag hade ju bestämt att inte lägga ut hela mitt liv på min blogg. Men ibland vill jag skriva av mig. Och jag skriver faktiskt inte allt! verkligen inte. Haha, tänk om det vore så! bissart...!


joråsatt...!





Kommentarer
Postat av: Therese

Fårstår vad du menar. Internet ger lite ångest ibland faktiskt.. Puss påre!

2009-08-01 @ 18:10:01
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback