halo

Jag har aldig varit nåt stort fan av Beyonce. Vet inte varför riktigt. Har liksom inte brytt mig. Men tack vare det nya underbara fenomenet Spotify kanske jag är på väg att upptäcka den här tjejens fantastiska röst och sätt att använda den.

Jag lyssnade på Listen från "Dreamgirls" och hade gåshud hela första halvan av låten. Grymt säger jag bara.
Halo är ju också en grymt bra låt! Blir grymt glad av den!

Så nu är det bara för mig att lyssna så får vi se om jag blir ett riktigt Beyonce-fan. Man vet aldrig! :)


Andra låtar jag kör på repeat nu:
Apologize - Timbaland feat. One Republic
Somewhere down the road - Faith Hill
God will make a way - Evelina Gard
Astronaut - Salem
Come what may - Ewan McGregor & Nicole Kidman

bra skit.

herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

woho, kul att du tyckte om evelinalåten!

2009-07-27 @ 16:49:26
Postat av: Therese

Du har kommit till insikt! woho, haha :D

2009-07-27 @ 21:46:42
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback