hispighet är grejen

Ojoj. Jag känner mig rastlös och stressad. Lite hispig skulle man nog kunna kalla det.
Går runt och undrar vad jag ska göra. Inget känns värt, allt känns lite jobbigt. Vill vara på flera ställen samtidigt känns det som.

Jag sitter här och försöker att göra bröllopshäftet. Går ju. Men. Jag känner stressen. Känns som jag ska upp kl halv sex imorgon och gå till jobbet. Men det ska jag inte. Börjar 16.20.

Det är väl nån sorts stressperiod bara. Sen när bröllopshäftet är inlämnat kanske jag kan slappna av lite mer. Jag är så rädd att nåt ska gå fel. Men varför skulle det det? Läget är under kontroll.

Kan det aldrig hända nåt spännande?
.
Okej, nu var jag orättvis mot livet. Det händer ju spännande saker hela tiden. Eller ibland.

kind of bored.







Jag lägger upp en rolig bild som är tagen när pappa predikar i Mölnbo. Äääälskar farfars (längst till vänster) ansiktsuttyck, han ser verkligen ut att uppskatta budskapet, haha, verkar också lite bored ;)
saknar dig farfar

Kommentarer
Postat av: Alina

Dom flesta verkar rätt uttråkade faktiskt, är din pappa dålig på att predika? :D

2009-07-30 @ 13:00:54
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback