Michael Jackson

Denna man alltså. Ett mysterium. Kanske den människa i världen som kännts mest skrämmande för mig. Den man inte vill springa på liksom. Men när man hör honom sjunga är man inte rädd.

När jag var typ 7 år ville jag gifta mig med Michael Jackson. Men det var väl inget jag stod för antar jag, för jag och min vän Minna har spelat in ett kasettband/radioprogram, från 96 tror jag, då vi deklarerar att, jag citerar: "Michael Jackson är en bajskorv!" Till saken hör att Michael var Elias största idol vid den tiden, och det var väl nån sorts uppror mot det.

Jag är uppvuxen med Michael Jackson. Det är nåt speciellt med honom och hans musik. Så är det bara och kommer att vara. Därför är det ledsamt att höra att han dött. Men det mest tragiska är att ha sett hur trasig han blivit. Jag kan ju inte veta, men jag kan gissa att han inte mådde så bra. Hm.

Jag ska gå mot mina principer och lägga upp bilder jag har tagit från internet.
För jag lägger upp bilder på den Michael Jackson som jag vill minnas. Mannen från brorsans affischer. En fräsch, snygg (tyckte jag på den tiden iaf, haha) och cool kille.






Kommentarer
Postat av: Alina

Hahaha. "Michael Jackson är en bajskorv"! Jag tror att han sitter däruppe på ett moln och skrattar gott åt det citatet!

2009-06-28 @ 23:10:09
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Coola bilder!

2009-06-29 @ 14:59:29
URL: http://bofast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback