Tillbaka på Nordpolen

Tjena alla vänner och ovänner!! ;)

Efter tre veckor i Sälen, höll jag på att skriva, men det känns som jag har varit borta jättelänge. Men inte så länge, bara 11 dagar. Och jag har inte varit i Sälen heller för den delen. Men jag har däremot varit i Stockholm och Månstad. Storleksmässigt varandras motpoler.

Och nu är jag hemma och ska göra nåt vettigt av mitt liv. Har varit och handlat faktiskt. (o vad jag e bra)
Nu ska jag fortsätta öva de låtar jag ska sjunga i pingstikirrke (pingskyrkan) imorgon. vilka låtar det nu ska bli...höhö! :)

Jag har varit jätteduktig och läst 2 böcker på typ 2 veckor! Magdalena Graafs Det ska bli ett sant nöje att döda dig och Göran Skyttes Omvänd.
Graafs bok var sjukt hemsk. Kunde inte tro att det var sant. Men det var det. Läsvärd.
Skyttes bok var smart, snabb och uppmuntrande. Jätteintressant person. Men väldigt ödmjuk.

and that's the way the cookie crumbles!

Kärlek

ps. keep the faith

Kommentarer
Postat av: trisha

bruce almighty...nice!

2009-06-13 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback