Cause I've got too much love running through my veins going to waste

Dags att skriva igen.

För en vecka sedan åkte jag ner till storstaden (ja, sthlm) Väldigt spontant men väldigt roligt och kanske ännu roligare av den anledningen. Åkte bil ner med Fängan, Johan och Chrille. Allt var bra förutom Johans musik...hehe. Men om jag ska va ärlig så blev det nog mest mina skivor som spelades, yeeey!

Sthlmsvistelsen bestod av ett mkt trevligt besök i Farsta. Väcktes tidigt av en leksugen snart2-åring. Den ungen är så underbart cute! Och hon är släkt med mig! stjärnastoltstjärna. ;)
Sen bleve Kista. Mkt trevligt det med! :)

Känns som jag inte hann göra så mkt, men var inte stressad. Tror det beror på att resan inte alls var planerad. Så jag hade inga förväntningar som skulle infrias.

I måndags fick jag feber. Inte roligt, men så blire ju ibland. Är inte helt frisk än.

Nä. Nu ska vi ha körrep!

peace

Kommentarer
Postat av: Alina

Men snaaaaaaaaaaart är du alldeles frisk! JA!

2009-03-27 @ 16:01:50
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback