Tänk om Måns!

Ju mer jag tänker på Måns framträdande i Melodifestivalen, desto mer besviken blir jag. Han skulle ha klarat sig lika bra utan tjejerna i hotpants.
För att jämföra med E.M.D: De hade rekordmycket kläder på sig (även om jag hade väntat mig någon sorts "nakenchock", men de tog ju av sig hattarna i slutet till min stora glädje, höhö...). De hade grymt coola dansare. Snyggt och fint. Inga sexanspelningar här inte. Och det behövde de inte heller! Tänk på det Måns!

Jag hoppas innerligt att Måns inte vinner hela grejen och att vi ännu ett år i Eurovision visar att vi svenskar bara kan spela på utseende och för lite kläder. För det är väl inte det enda vi kan? Eller?! Nä, vi kan utan att behöva klä av oss.

Det var det jag ville säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback