Tisdag

Var ett litet tag sen jag skrev. Men nu är jag tillbaka!
Har gjort massa grejer sen jag skrev sist.
Ally, Mackan och Thezz var här lördag-måndag. Jättemysigt! Vi åt god mat och gjorde stan. Besökte the church och uppträdde på musikcafé, haha, en liten spontan grej det! Men det gick ju bra!
Är glad att Ally och Mackan överlevde katthåren...!

Idag har jag varit duktig minsann! Jag gick visserligen inte upp förrän vid 12, men sen har jag både gjort pizza, hämtat ut tågbiljetter, skottat snö och varit hos optikern. Nu har jag äntligen nya linser. Yey!

Förövrigt surrar mitt huvud av funderingar hit och dit, gällande det ena och det andra.
Men det ordnar sig.
Jag är ju inte utslängd ensam i universum, tack och lov.

Skulle vilja lägga upp någon lite nyare bild, men får inte in bilderna på datorn! Men här är en rätt nytagen vinterbild från Mellansel

.




Til Kingdom Come - Coldplay


Peace!

Kommentarer
Postat av: Alina

Jaa, äntligen linser igen! :)

2009-03-03 @ 21:04:54
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min blogg om du har lust =)

2009-03-03 @ 21:21:30
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: trisha

jag har med fixat nya linser. eller gjort linskoll. får nya om en vecka.

det ser ut som att jag och alina ber på den där bilden :) hihi!

jag är trött och sett på en asbra indiskfilm, woho!

2009-03-03 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback