underbart

Idag ringde gamla-goda-vännen Emilia och skrattade i mitt öra. Underbara fina vän.
Saknar dig, saknar ditt sällskap, ditt fantastiska fnitter.
Tur att vi ska få "samarbeta" i sommar, intill din stora dag!

Idag har varit en lugn dag, med lite, lite rep, tvättning, toastädning och gymmande. Mår bra när saker blir gjorda.
Och nu har solen tittat fram också. Är inte livet underbart?

Måste springa nu. Konsum stänger om en kvart och jag har lovat mig själv lite choklad ikväll. Mums!

peace






Kommentarer
Postat av: Therese

Å nej!! städade du toan?? Nu får jag ju dåligt samvete..hade ju tänkt fixa det på onsdag :/

2009-05-04 @ 23:15:04
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback