denial

 Hej bloggen.
                                                                                                                                                                         
Tänkte blogga men vet inte om jag kommer på så mycket att skriva. Attans också! Men jag gör ett försök.
                                                                                                                                                                         
De två senaste dagarna har varit trötta men roliga, har skrattat väldigt mycket med mina fina klasskamrater :)
Jag älskar att skratta. 
                                                                                                                                                                  
Jag har fått förfrågan om att videoblogga från en anonym skåning, och visst har jag en fin videoblogg på lager, faktiskt inkluderande en skåning, men jag vet inte än ur jag ska få upp den här liksom. Men när den väl kommer upp här på bloggen, så kom ihåg att det är inte flickorna i filmen som har skrivit brevet. 
                                                                                                                                                                   
nä, enough of this. pöss pöss.                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Förövrigt anser jag att Karthago bör förstöras. 

Kommentarer
Postat av: Erik

Vart ju ett himla bra inlägg ändå:P Men får jag fråga varför Karthago bör förstöras? Kram!

2009-11-04 @ 01:35:31
URL: http://erikfangstrom.blogspot.com
Postat av: Alina

Vad är Karthago?

Det är bra att skratta Johannisälskling, det är du värd! (men spara lite skratt tills jag kommer, okej? :D )

2009-11-04 @ 13:39:18
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback