Fredagsmys

Hej bloggen!
Jag har inte haft så mycket insp till att blogga på det senare. Men jag tror jag är tillbaka på bloggbanan nu!
                                                                                                                                                               
Jag mår bra, bättre än på länge. Och jag gillar det. Jag säger som Tomas Andersson Wij: Jag börjar minnas mig. En väldigt bra låt för övrigt. 
Idag har vi varit på Gottne Second Hand faktiskt. Det var fett som vanligt. Jag skulle vilja utmärka den affären till Sveriges bästa Second Hand! Jag shoppade tusen saker för 90 kr. Dessa saker faktiskt: Tre vaser, en julstjärna i sammet, två böcker (svensk historia och städning(!)), en Lilla Fridolf-tidning, en plåtburk, plockepinn, brevpapper...I guess that was it! Dyngvärt säger jag, dyngvärt.                                                                        

Jag tror vintern är här nu...frosten ligger vit över gräset. Jag gillar inte kylan så värst. Jag tycker hösten skulle vara lite längre, den är mildare. Men man ska ju inte klaga, jag ska börja gilla läget så fort snön har fallit. Jag längtar till att åka stjärtlappståg i bilbacken!                      
                                                                                                                                                                      Kirk Franklin i Globen 8/11-09. Har inga ord.
 
                                                                                                                                                              
Puss och kram
/Teggan






Kommentarer
Postat av: Therese

Tummen upp säger jag bara! Skönt!!



ÅÅh gottne! Usch vad jag saknar, vill också dit!! :)



Kirk e bäst puss puss hej!

2009-11-28 @ 11:58:19
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback