Nymåne

Hei blåggän!
Jag sitter just nu i femman som är fylld av lite musikare: några jazzare, en hel del gosplare, två rockare och en kantor. Jättemysigt är det hursomhelst! En fin avslutning på en fin dag.                                                                
Vid halv fyra idag åkte vi in 9 pers för att fika på UH och se New Moon. Det var väldigt trevligt och jag gillade filmen! Vampyrer och varulvar, men det var spännande! Väntar spänt på tredje filmen.                                                       
Gårdagen var också väldigt trevligt. Hello happy days!                                                                                            
Det är ju alltid kul med bilder på bloggen, så jag får väl lägga upp lite från Mellansel. Får se vad jag hittar på Annikas dator.                                                                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: trisha

nej men uch! new moon tyckte jag var jättedålig. med det kanske har att göra med att jag tycker edward (robert pattinson) är rätt mesig. gillar inte alls hans karaktär i första filmen och nu ännu mindre i andra. besviken...

2009-11-29 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback