En torsdag.

Hej allihopa!                                                                                                                                                    
Just nu sitter jag och är sådär lagom, skönt trött. Som man kan känna när man gjort något vettigt liksom. Men har jag gjort det idag? Nja, jag vet inte riktigt :)                                                                                                             
Dagen började med teori, massa gehör. Nödvändigt ont. 
Sen, mina damer och herrar, hade PRIK-ensemblen lunchkonsert! Vår första! Vi spelade Beatleslåtar och hette därför såklart Beatless. Vi var grymma, men kanske framförallt grymt snygga! Bilder kommer såklart upp på bloggen eller fejjan inom en lagom snar framtid.     
Efter lunch tog en majoritet av gospellinjen en liten promenad ner till sjön för att leka lite. "Samuraj" och "Slemmonstret och prinsessan" Det var trevligt jö! 
Efter middagen övade jag My funny valentine med jazzpianisten Harry, och sen gick jag och Mackan ner och köpte upp typ hela coop. Ikväll blir det godisfrossa, mohahaha.                                                                                          
 Nästa vecka är det övningsvecka. Jag stannar i Mellansel till onsdag. Ska bli skönt att få fokusera på sången. Och pianot såklart. Och roligt att det är massa folk kvar, för då kan man öva med vetskapen att man kan göra nåt roligare sen!                                                                                                                                                          
Snart ska jag till fikat och planera baslinjen med Rebecka, och sen hoppas jag på lite långfika.                                 
Hoppåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback