hos Amelie

Nu slutade facebook att funka. Men vad gör det. Jag hamnade hos Amelie ikväll. Det var meningen att jag skulle åka hem till Nordmaling, men när jag satt på bussen från Mellansel till Övik ringde Amelie och frågade om jag ville sova här. Och såklart jag ville det.

Vi har haft det mysigt i hennes minimala lägenhet och pratat och bara varit. Nu försöker Amelie sova medans jag sitter här och misshandlar datorns space-tangent, för den fungerar verkligen inte som den ska!

Nu lämnar jag Mellansel för två veckor. Övningsvecka och lov.
Bra att jag städade rummet så det är fint när man återvänder.

Stockholm om en vecka. Känns obeskrivligt bra.
Måste börja göra ett schema, så jag får in allt och alla jag har tänkt.

Nu ska jag också försöka sova.

löv/johanna

Kommentarer
Postat av: trisha

kom till stockholm på onsdag så kan du leka med mig och therese innan vi går på lektion :)

2009-10-19 @ 15:20:39
Postat av: Alina

Och så kan du följa med Trisha hem till Norrköping så kan vi leka alla tre på torsdag! :) :) :) :)

Hur ser alla dina planer ut? PUSS

2009-10-19 @ 16:17:59
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: trisha

jaaaaa! jättebra ide!!!! :D

2009-10-19 @ 19:34:06
Postat av: Therese

stockhooooooooooooooooooolm!!!! tumme upp

2009-10-20 @ 17:27:32
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback