saknad

Hej hopp i lingonskogen! Här står jag i skolan. Har övat litegrann, overdrive. Skönt att få skrika lite såhär på kvällskvisten :)

Annars tuffar livet på här i Mellansel. Vi repar och övar och står i. Och lever. Här är man 24 timmar om dygnet. Helt crazy på nåt sätt. Men helt rätt ändå.

Det har varit en lång men trevlig dag. Mågge var här idag, till vissas stora förtjusning (ingen nämnd). Vi andra tyckte också det var väldigt trevligt iofs. Sen har jag haft sånglektion också. Åh, vad roligt det känns nu! Jag ska öva järnet alltså!

Idag lyssnade jag och mackan på inspelning av "I'll trust you" från skolavslutningen. Blödig som jag är (en riktig blöding alltså..:P) började jag såklart lipa. När man hör oss kommer alla känslor tillbaka och man förstår en liten del av vilket år man har haft och hur underbara människor man fått lära känna. Om jag säger såhär:
JAG SAKNAR ER, JAG SAKNAR ER, JAG SAKNAR ER!




Näpp, nu blire sova, sova, sova, säng, säng, säng!

pussen


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Och när jag tittade på "Systrar i jeans" nu ikväll så började jag snyfta hela 2 gånger, och jag såg inte ens hela! haha, jag kanske också börjar bli blödig..:p



Och du..jag saknar, saknar, saknar också!! puss

2009-09-22 @ 23:52:08
URL: http://theresenylund.blogg.se/
Postat av: Alina

Jag också! :(

2009-09-23 @ 00:19:23
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: trisha

therese, efter ett år med mig, alina och johanna borde du ha blivit liiiite blödig i alla fall :)



JAG SAKNAR DIG MEGA MYCKET JOHANNA! BO HOS MIG!!!

2009-09-23 @ 12:11:09
Postat av: verran

Jag såg också på syster i jeans therese...jag höll på att lipa ihjäl mig :P JAG SAKNAR ER ALLA!!

2009-09-23 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback