Mellanselslördag

Tjo! Lördag i Mellansel. Ni som någon gång varit med om en lördag i Mellansel vet hur en sådan går till. Frukost framför TVn, promenad inkl. matinköp, mer slapp framför TVn inkl. övningsångest, och så lite riktig övning på det. Just nu sitter jag i femman med Annikas mac, medan Annika och Christopher för en livlig diskussion om steganalys...
                                                                                                                                                                              
Ikväll blir det konsert med Per-Erik Hallin i Skorped. Fråga mig inte vem Per-Erik är, men han är säkert bra! Ska bli spännande!                                                                                                                                                                                              
Här kommer en bild på mitt fönster
Detta år älskar jag utsikten.                                                                                                                                
Klart slut.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

åh..sådär hade jag det också! där stog jag ofta och tittade ut och filosoferade om livet..haha!

2009-09-27 @ 18:37:09
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback