When i remember

Tjolahopp, tjolahej!

Nu har jag varit i mellansel i en och en halv dag. It feels good! Det ska bli så roligt med gospel ett år till! Och jag har träffat väldigt sköna människor! Välkommen alla mina nya klasskamrater.

Samtidigt kommer jag inte ifrån att allt påminner om förra året. När jag sitter på fikat så känns det som att Therese ska komma springande sju minuter i tio. När jag sitter i soffan i femman tror jag att Micke ska komma ut från sitt rum och säga nåt glatt. Klockan 9.28 ska Trisha genom dörren ropa: "Är ni klara?" På lunchen ska Alina hurtigt säga "Ska vi gå till datorn?" alternativt "Ska vi kolla posten?" Och alla de andra ska vara här och göra allt fantastiskt och komplett!! (miss u all)

Men. Nej. Det är faktiskt inte så det ska vara just nu. Ett nytt år! En ny klass! Ny jargong, nya skämt, nya möjligheter! Det kommer bli bra. Jag måste nog bara få vänja mig en stund!

Jag är ingen bakåtsträvare, jag vet det. Det är bara att allt påminner om er.

Kommentarer
Postat av: Therese

åh..när du skriver sådär saknar man de ju massor! å de räckte gott å väl me 10 min att fika, sådeså! :D miss yoou!

2009-09-01 @ 20:30:01
URL: http://theresenylund.blogg.se/
Postat av: Alina

Haha, jag håller med Thess om saknaden. Dock inte att det bara behövs 10 minuter med fika. Man ska sitta en halvtimma ju!! :P

Jag saknar också! Vi hade ett fantastiskt år. Och det ska detta också bli!

Kärlek! /Alina

2009-09-01 @ 22:31:06
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: trisha

hahahaha om du vill så kan jag ju ringa varje morgon 9.28 och fråga om du är klar :D

vårat år var bäst! saknar er alla!

2009-09-02 @ 13:22:23
Postat av: maria

önskar dej bästa välsignelserna som Pappa Gud har för dej .Seger alla dar som Daniel säger . Du ar en övervinnare för du är i Jesus och Han är i dej så JUbla!!! Sjung, spela och lev till Hans ära . Kramar från Bofast mamma.

Ps! Kom alltid ihåg att Jesus är för dej så vänd dej till Honom vad som än händer vad du än tänker och vad du än tror andra tänker och säger om dej. Du är Hans ögonsten och ibland putsar han lite extra och det är bara gott Han vill . Han älskar dej så mycket Johanna och ingenting kan dra dej ifrån Hans hand. ingenting.Kram ...igen

2009-09-02 @ 22:23:46
Postat av: maria

Ursäkta men jag kommer inte ifrån det uppmuntran är alltid bra men fäst dej vid Guds ord . Det kom ett ord till mej till dej när jag skrev och jag sprang ned och hämtade Bibeln för du ska få det.Det är Jesaja 41:10 Ja Det var bara detta . Läs det gärna i sitt sammanhang. kram...igen

Bofast mamma

2009-09-02 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback