ytterst lite.

jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte jag bryr mig inte. 
ok, jag bryr mig.                                                                                                                                                 
Förövrigt: Solen skiner i Mellansel, jag gillar skiten. Gospeln är återinförd:mycket bra!
Snart gospelhelg i Sundsvall/Enånger/Hudiksvall, roligt!                                                                                                                                                                                                                                                                 
Puss och kram på er!
/Teggan
                                                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Alina

Vad? <3

2010-04-15 @ 18:54:11
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Vad är det du (inte) bryr dig om?

2010-04-16 @ 01:17:32
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback