No more lives torn apart. That wars would never start, and time would heal all hearts. And everyone would have a friend, and right would always win, and love would never end.



Vem hinner egentligen blogga i dessa jultider? Jag slänger in ett stämningsinlägg mitt i stressen.

Idag skulle jag klä granen...då jag hittade juleljusen ihoptrasslade i en papperskasse! Jag kände mig som Rudolf Andersson när jag förgäves försökte reda ut oredan, en arg Rudolf.



Så jag gav upp och hittade två superfina ljusslingor istället.



Årets gran är i plast och rekordliten. Men vi inbillade oss att det skulle vara för jobbigt att hugga en med all denna snö.

Sen lade jag dit några julklappar.



Och det där är bara mina, så det blir spännande att se hur allt ska få plats...


Kommentarer
Postat av: Alina

Hahahahaha! Några??!

2010-12-20 @ 23:15:27
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback