jag bloggar, alltså finns jag.

Men, ser man på?! Jag bloggar!

Nu är det dags. För fresen.

What's new? En hel del!

Soul Direction har varit på Sverigeturné. 12 spelningar, 10 dagar, mest kring Stockholm och så ett stopp i/utanför Umeå. Det har varit hur roligt som helst. Det har låtit bra, det har gått smidigt med allt praktiskt. Men framför allt fick man lära känna sina klasskamrater på ett helt annat sätt under dessa dagar. Och jag gillar dem skarpt!

Nu är vi tillbaka i byn för en ny vecka. Solen skiner i Mellansel idag. Väldigt fint. Man blir liksom glad av det.

Och inte heller Mellansel är sig likt. Till exempel har vi fått en nygammal sångare till rocklinjen! Eric. Väldigt trevligt det!

Men annars är ju Mellansel Mellansel....lugnt och tyst :)

Nä, nu ska jag sluta. Måste bara säga att jag varit asduktig idag och gjort musiklyssningen. Jag har verkligen svårt för att göra den, fattar inte varför jag alltid skjuter upp det. Men nu är den gjord. Jag ska fortsätta vara duktig idag. Nu blir det rummet som får en uppfräshning.

kram till er alla glada! och ledsna med dårå.....

ps. bloggen ska inte vara brun...

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, Mellansel är mys! Ge Eric en kram från mig, skitkul att han är tillbaka igen!

PUUUUUSS

2010-02-11 @ 15:24:52
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbar rubrik!

2010-02-13 @ 21:14:08
URL: http://vanelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback