Minnen

Sitter och för över filer som ska till en annan hårddisk innan dator ska formateras. Hittade en bild från studenten. Då när man var ung, blond och naiv ;)



Haha, hittade en fantastisk bild!
Jelina ser asrolig ut, jag ser lite sådär lagom osnygg ut!


När vi ändå är inne på rolig-Jelina-spåret kommer här en supersöt bildserie:





Nu avslutar jag med ett minne som jag saknar gigantiskt mycket (ja inte själva minnet dårå, men vad minnet innebär!). Bönegruppen.
Folk har kommit och gått, men bönegruppen har bestått. Vi har haft mycket roligt/intressant/bra tillsammans! Miss it!






Nu ska jag gå och packa det sista inför färden mot Mellansel imorgon!

tjipp!


Kommentarer
Postat av: Alina

Och så har ni haft en apa. Det måste varit sjukt värt! :P

Åk försiktigt imorn mitt hjärta! PUSS

2010-01-09 @ 23:40:40
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback