ord som värmer. i vinterkylan.

"Johanna, jag har saknat dig idag!" Och så får man en kram.
"Johanna, du är så fin ikväll."                           
Ord som värmer mer än man kan tro.                                                                                                                  
O-slö söndag idag. Jag och Ankan lyssnar på låtar inför barnkonserterna vi ska ha i veckan. Snart ska jag gå till skolan och tuta i saxofonen, ska spela på Alla snubbar vill ju vara katt. Bra låt!                                                           
Mitt rum är städat. Det känns grymt skönt. Och ommöblerat. Wowowo!
Klart slut, rutten strut.

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, jag vill se bilder på ditt städade rum, nej, om-möblerade rum menar jag ju! :P

PUSS

2010-01-17 @ 14:56:49
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback