Look both ways

Puh! Jag är aldrig hemma, alltid nån annanstans!
Senaste var en långhelg i London med min fina Alina! Vi hade tre och en halv väldigt mysiga dagar!
Bilder kommer!

Jag kom fram till en sak:
Ingen i London arbetar. Alla sitter i parker och slappar och picknickar. Hela dagarna. Ja, så är det faktiskt. Galet.
Ni ska få bildbevis.

Idag är det "dan-före-dopparedan", dagen innan Josefs student. Därav den sena timmen. Smörgåstårtan måste ju kletas ihop och plakatet måste finputsas. Och imorgon ska det vara strålande sol i Vännäs enligt vädergudarna. Vi håller tummarna att det blir så! tum tum.

Nu ska jag krypa ner i sängen. mm, SOVA!

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas det var sol!

Haha, klart att dom jobbar. Men det finns så sjukt mycket folk här så dom jobbar säkert i skift. Jobba-sola-jobba. Eller nåt. :)

2010-06-10 @ 22:10:27
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback