Nu är det klippt!



Jag fick ett ryck igår på Jensines kalas så efteråt drog vi till Emilia där Julia klippte mig så bra! Det känns så skönt! Det var seriöst på lekis som jag senast hade såhär kort hår! Det var på tiden :) Jag tycker denna frisyr är så pigg på nåt sätt!

Jag tror det behövs lite finslipning, en unsuns urtunning då jag har så tjockt hår, det får duktiga Julia fixa.

Men jag är så NÖJD!

(oj några hårstrån som är längre än de andra till höger. åtgärdat. orkar inte lägga ut en ny bild, höhö)

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

FIN du är :D Riktigt snyggt hår, passar toppen på dig. Särskilt om det är första gången du har så kort :)

2010-06-16 @ 19:49:33
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Amanda

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT!



Supertjusig lady om jag får säga så :)

2010-06-16 @ 20:20:48
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: elin

WOW! snygga jojo. Modigt och bautafint!

2010-06-16 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback