Well, you have suffered enough and wared with yourself. It's time that you won.

Jag är vaken sent ikväll. Jag har suttit på smart.fm och pluggat amerikanska presidenter och tonarter. Det är min nya grej och det är beroendeframkallande! Ett roligt sätt att lära sig nya saker på. Rekomenderas.

Här kommer lite bilder från i helgen, Londonhelgen hos Alina!


Detta var bland det första jag möttes av i London och den omslöt mitt tunnelbanekort. Det kändes tryggt.


Lillen och Storen fastnar på turistkort taget av hjälpsam tant.


Big Ben kan man både ha och mista.


Alinis-finis och jag åååt hela helgen. Det är nog min favoritsysselsättning.


Jag försökte få till en häftig pose där...mhm!


Alina går så fint i en park.


Gubbe som sover som lyckades lyfta benet just när jag fotade. Bra sammarbete där gubben!


Bevis på att alla engelsmän sitter i parker hela dagarna.


Min söting på grekrestaurangen.


Såhär pigg är man när man ska till Hillsong. Alltså väldigt pigg.


"Alina, gå bara helt normalt förbi den där rabatten, var naturlig!"


Sverige, Sverige, shalalalala! Vi firade såklart nationaldagen.


Hoppas det syns, för det är nämligen Alina som lever sig in i Darins "You're out of my life". Jag däremot, jag var helt oberörd inför Darins charm, oskyldiga uppsyn, bruna ögon, vackra poplåt och lagom falsksång...eeeelllleeerrr?!

Kommentarer
Postat av: Alina

HAHAHAHAHA. kunde du hitta fulare bilder?? :P

Jag älskar min inlevelse på darinbilden och "gå-förbi-rabatten-normalt"-bilden. Vilken skådespelartalang! :D

2010-06-12 @ 15:13:05
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback