You are the reason why, the reason why I'm high

Wo! Nu har jag tagit mig an mitt rum, mitt stökiga rum, men nu ska det bli ordning och reda! Gillar att göra ordning i rummet, det är avkopplande och man glömmer helt tid och rum :)

Idag har jag övningskört. Jag är grym på att köra bil! Jag kör med den inställningen för då kommer detta gå galant och jag kommer få det där sketna körkortet till slut. Det är hursomhelst grymt roligt att köra bil, wehey!

Idag är sista kvällen med gänget (elias, jenny, jelina och junie). Nu kommer det bli tystare, mer städat, lugnare...och tråkigare här hemma...


Kommentarer
Postat av: Alina

Ordning och reda, pengar på freda'

2010-06-14 @ 09:58:29
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback