Jag har längtat efter våld, efter hämnd och mer förnedring, men den stora stora rädslan är inte här ikväll

Ännu en slapp kväll i Mellansel. Nice people, onyttigt tilltugg. Nu blir det strax sängen.                                                                                                                                                                                                                     
I dagarna har det varit mycket Salem al Fakir- och Björn Gustafsson-youtubande för min och Annikas del. Och då har jag kommit fram till en sak: Det finns 3 killar/män/pojkar i världen som jag kan välja att gifta mig med när jag blir stor, om jag inte hittar nån annan, riktig person. Dessa är alltså Salem al Fakir, Björn Gustafsson och Marcus Birro. 
Salem för hans söta röst, leende, glada humör, uppriktiga uppsyn, musikalitet och fina hår. 
Björn Gustafsson för att han är så otroligt rolig och väldigt söt. Lite töntaktig sådär, det gillar vi. 
Marcus Birro för att han verkar så mystisk och poetisk och ärlig och smart och snäll. 
Det blir väl bra?! Ja. Vi säger så.                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback