When your mind's made up, there's no point in trying to change it

Idag har vi (nästan alla) framfört sin Dreamgirls-låt som vi jobbat med sedan innan jul. Jag körde I Am Changing. Jag är rätt så nöjd faktiskt, även om det såklart gick bättre på repet...men så är det alltid, man blir nervös liksom. Det var hursomhelst roligt. Det var jätteroligt att se alla andra också, och att köra på ett par. En spännande sak var ju att jag aldrig hade kört låten med kompet innan idag. Men det gick bra, man jobbar ju med duktigt folk!                                                                                                                                                                                       
Oj, nu måste jag springa och fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback