You had it wrong, you had a glance at me said I'm the odd one

Svettig och dan sitter jag i mitt rum. Malin, min underbara granne, vän och klasskamrat tycker att vi ska städa våra rum nu. Men jag tror jag ska ta en dusch först. Innebandypasset var hårt, vi var bara 6 spelare, så man fick vara igång hela tiden. Det är skönt att röra på sig. MEN jag har världens sämsta innebandy-självförtroende....that sucks. Men jag spelade ju med 5 proffs också :)                                                                                                                                                                                                                                                                 
Sånglektionen gick också bra, det var roligt!         
Ikväll tror jag att jag bara ska ta det lugnt och flyta med strömmen. Känner mig inte på topp, så det ska bli skönt att bara få hänga med människor man tycker om, kära fina mellanselare. Ni är allt bra ni!                                                                                                                                                                                                                    
Peace

Kommentarer
Postat av: Alina

Du får klä dig lite mer åt britney spears-hållet så kommer självförtroendet med en gång! Jag tror att du var den enda i vårt lag då som gjorde mål.. hehe. :D

2010-03-18 @ 22:28:40
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback