I needed a dream to make me strong

Inatt har jag återigen drömt som en tok.
Jag drömde att jag och Blondinbella gick på mellanstadiet, gick i 4an igen, ända tills jag kom på att jag ju redan hade gått 4an, och jag kunde äntligen sluta.

I fredags hade jag ett fantastiskt fint dygn i Mellansel. Det var fint att se och krama alla gammisar igen och det var fint att se att de hade det bra! Och jag själv kände mig bara glad. Glad att inte gå kvar, glad att ha fått två fantastiska år, glad att ha fått mina underbara vänner. Det var liksom ordning och reda innuti mig, en skön känsla, haha. Rekommenderas.

Nu drar jag till stan för pepparkaksbak. Inte bränna, inte bränna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback