The truth is, baby, it's a lie-ie-ie-ie-ie

WO! Röjer till The Hives Walk Idiot Walk och minns en spelning i Umeå folkets hus för många herrans år sedan. Det var en rolig spelning vill jag minnas. Jag kände väl igen ungefär en av låtarna skulle jag tro, men det var mysigt och The Hives var roliga. Det var roligt att vara tonåring!

Såhär ser det ut utomhus idag:



Men jag befinner mig inomhus. Jag håller nämligen på att packa. Kvart över fem i eftermiddag drar jag norrut!
Det här med kläder och vinterkläder... Det är svårt att klä sig ordentligt när man helst av allt vill ha strumpbyxor. Men, om det ä kallt här, hur kallt är det då inte i Piteå!?
Väx upp Johanna! På med vinterkläderna!


Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, vad vackert med snö!!

2010-11-25 @ 14:39:09
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: 4 songs & a fight

Fin bild :D

2010-12-05 @ 14:23:30
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback