hoho

Blubb Folke!

Idag har jag jobbat. Hade pinsmat nog inte gått upp kl 12 när de ringde från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in, dirket! Såklart man ställer upp! Så det var bara att hoppa upp ur sängen, dricka lite youghurt och dra. Slutade halv åtta. Nu är jag lite trött. Men sjukt peppad för imorgon ska jag åka till NORRLAND! Wiie! Jag ska leka med min kära syster på onsdag. Lycka.

Idag är det ju kanelbullens dag, så Therese hade köpt hem bullar, dock inte kanelbullar(!) som vi har smaskat på. Nu spelas det lite piano på andra sidan vardagsrummet medan jag bloggar. Snart ska vi se på Lite sällskap. Ett fint program.

Sen ska jag packa! Älskar att packa, för det betyder att man ska se något nytt. Det blir fint :)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Ha det så underbart i Norrland :D När du kommer tillbaka får vi se till att det där besöket hos dig blir av! Kramis

2010-10-05 @ 00:39:52
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Alina

ÄLSKA BULLE!

2010-10-05 @ 12:36:21
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback