It's not in vain, though it may seem so. It's not insane to do what's good and right. There's nothing purer than a willing heart. Don't be ashamed. It's not in vain.


Sjukt irriterande, jag har på något sätt lyckats vända på dygnet. Har inte lyckats somna förrän runt kl 4 de två senaste dagarna Jag bara undrar, vad hände?! Dock har jag varit tvungen att vakna tidigt, eftersom mina små änglar till brorsdöttrar tycker att sova till längre än 9 är helt onödigt. Så jag borde vara djuriskt sömnig nu. Men icket. Men snart ska jag lägga mig i sängen och försöka sova!

Sitter och lyssnar på denna grabb: http://www.myspace.com/johnstoddart 
Jag och Therese var nämligen på gospelkonsert i Maria Magdalena kyrka på Söder ikväll och lyssnade på John Stoddart och Evelina Gard. Det var bra skit kan jag säga. Killen kunde sjunga och så spelade han piano som en gris också. Alltså, en bra gris. Så det var en upplevelse!

Nä men nu känner jag tröttheten komma krypande. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback