If he were a number he'd be a 5, cause he has such a brilliant mind

Just nu befinner jag mig i Örebro, och i stadsdelen Brickebacken för att vara ännu mer exakt. Här bor min älskade bror med fru och de två små rackarungarna. Kan inte förstå att det är 10(!) år sedan jag flyttade härifrån. Hur gammal är man inte när man kan säga så? Eller såhär:
"Jaaa, men det var väl en sisådär 15 år sedan jag hade såhär kort hår."
För det kan jag.
Det är nästan läskigt.
Men lite hedrande på nåt sätt. Som att man är stor och mogen.

Hur mogna är ni?

Och vet ni? Idag mår jag bra. Även om det finns saker här i livet och i min hjärna som gör mig alldeles snurrig. Typ som den här smileysen :S Visst ser han snurrig ut? Sjukt snurrig skulle jag säga. Höhö. Nämen. Gå och lägg er!

Det ska jag.

Ska bara avnjuta lite fantaaastic music on Spotify! Alltså. Spotify måste vara det bästa som hänt sedan plattången... eller kaffebryggaren...
eller skolbussen...





Kommentarer
Postat av: MALIN INSPIRERAR

sv: haha, men vad söt du är :)



nu finns svaret i bloggen!

2010-10-02 @ 12:41:22
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Alina

Haha, gulle! Jag gillar att du är glad hjärtat! Jag vill att du ska vara glad varje dag! <3

2010-10-02 @ 12:42:51
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback