Over time, I've been building my castle of love just for two, though you never knew you were my reason

Vill inte sova. Lyssnar på Stevie Wonder. Men bli inte oroliga. Jag har inte bara lyssnat på Stevie Wonder i en vecka. Så det så.
Jag har tre nya favoritlåtar med gamle gode Stevvaaannn:
Do I Do (grym partydänga med några sköna licks och halvoanständig text. najs.)
Overjoyed (härlig, med lite hjärta och smärta)
He's Misstra Know-It-All (skönt grooooove)

Ok. Imorgon ska jag vakna upp med världens bästa självförtroende är planen! Vad tror ni? Går det att beställa självförtroende på postorder? Man kanske kan buda på det på tradera? Ska undersöka saken.


Har glömt att säga: jag har flyttat hem. Eller "hem". Ja, till norrland. Det var nödvändigt. Jag har mått taskigt bra idag! Så är fallet. Och det gillar jag såklart.

Till sist, ett litet minne...

(Ps. Frågorna hopar sig ju såklart när ni skådar detta foto. Det gör de iallafall för mig.
Ska Johanna spy i papperskorgen? Varför ser Annika så bestämd ut bredvid Sannah?
Och vad gör Malin i ögonhöjd med Sofias rumpa?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback